Zajęcia rozciągające

Pytasz, jaką rozrywkę polecamy? Na pewno zachęcamy do skorzystania z tak szeroko dzisiaj rozpowszechnionych, różnorodnych form treningowych, do jakich zalicza się zarówno takie rodzaje fitness, które można wykonywać w pojedynkę, jak także i te, które są chętnie organizowane zbiorowo, to jest w grupach treningowych. O jakich rodzajach ćwiczeń mowa? Sprawdź poniżej.


W przypadku ćwiczeń rozciągających, bo o nich chcemy tu wspomnieć na wstępie, warto wyszczególnić zwłaszcza dwa tego rodzaju działania fizyczne. Po pierwsze mowa o stretchingu. Po drugie w grę wchodzi pilates. Oba chyba doskonale każdemu znane, ale jednak po krótce postanowiliśmy je przybliżyć. Zacznijmy od tego, że stretching stanowi intensywne rozciąganie ciała, które realizowane jest nie gwałtownie i nie raptownie czy dynamicznie, ale umiarkowanie i stopniowo, sukcesywnie pobudzając kolejne warstwy mięśniowe naszej sylwetki. Jest to bardzo dobry zestaw rozmaitych pozycji i ćwiczeń oraz układów fitnessowych dla ludzi na co dzień siedzących i pracujących w pozycji stojącej. Warto wspomnieć, że stretching doskonale nadaje się dla osób chcących poprawić nie tylko ogólną jędrność ciała, ale także i gibkość oraz sprawność i kondycję fizyczną generalnie. Do tego dochodzi również znaczne polepszenie elastyczności. Ponadto, im bardziej jesteśmy rozciągnięci, tym automatycznie lepiej dotleniony staje się nasz organizm, bowiem tretching uczy także technik prawidłowego oddychania- na co dzień, ale i podczas wykonywania intensywnych ćwiczeń fizycznych.

Artykuł dzięki: