biceps-zin.pl

Jak biegac zdrowo

Jak biegac zdrowo

Istnieje wiele pytań, które przechodzą przez głowę biegacza podczas tygodnie pozycji do wyścigu. Oto trzy z najczęstszych pytań, skierowane.

Kiedy należy zrobić, Twoja ostatnia dłuższą metę?

Wykonaj swoją ostatnią dłuższą metę trzy tygodnie przed dniem wyścigu. To daje swoje ciało dużo czasu, aby odzyskać i dostosowywania od stresu tego treningu. Zazwyczaj ostatni dłuższą metę powinno obejmować 75% dystansu wyścigu. Tak więc, do maratonu, czyli około dwudziestu mil. W następnym tygodniu, należy zrobić kolejną długą serię pięćdziesięciu procent dystansu wyścigu.

Co Intensywność należy uruchomić swoje długo Run at?

Zazwyczaj chcą trenować w wieku od dziesięciu do piętnastu sekund wolniejszy od swojego celu race pace. Uruchamianie ostatnie 25% treningu pracuje na swoim faktycznym tempem wyścigowym pomogą Ci utrzymać go, gdy jesteś zmęczony.

Co Pace należy uruchomić w trakcie wyścigu?

To coś trzeba odpowiedzieć za siebie. Jednak wiele z nich zależy od aktualnej kondycji. Określ swoją aktualną średnią tempo i rysunek w dowolnym miejscu od dziesięciu do piętnastu sekund mocniejszych na minutę. Nigdy nie mów nikomu swój cel wyścigu tempie. Jeśli kończy się nie czuć w 100% na dzień wyścigu, będzie tylko dodać do stresu. Będziesz wcisnąć się zbyt trudne i będziesz bonk zewnątrz.

Planować naprzód

Badania obszar, który jedziesz w dniu wyścigu. Badania rzeczywisty przebieg wyścigu. Czy istnieją wzgórza? Gdzie? Jaka jest temperatura zazwyczaj podoba? Gdzie są przenośne łazienki? Jak daleko jest hotel z linii startu? Jak się tam dostaniesz?

Artykuł napisany przez: