biceps-zin.pl

Czy mozna jesc jajka – poradnik kulturysty

Czy mozna jesc jajka - poradnik kulturysty

To nie było tak dawno temu, że na diecie zalecono unikanie jajka w obawie przed ich zawartości tłuszczu i efekt mogą mieć na poziom cholesterolu. Teraz konwencjonalnych mądrości zmienia się z ekspertami nominowaniu całe jaja mają być kopiowane następnego pożywienie.

Lekarze włączeniu ich myślenia o jaj w wyniku nowych odkryć, które okazują 1 do 2 jajka dziennie nie zaszkodzi większość ludzi.montaż wentylacji warszawa Oto 5 więcej faktów odżywiania, które mogą zmienić sposób patrzenia na jajka:

Fakt 1: Jaja nie zaszkodzi cholesterolu.

Najnowsze badania zwolniony jaj ich złej reputacji. Jaja zawierają zdrowe dla serca kwasów omega-3 i cholinę.

Nawet żółtka zostały powitał z powrotem na stole śniadanie; zawierają głównie nienasycony tłuszcz, który nie przyczynia się do nagromadzenia cholesterolu w krwi.

Podczas żółtka jaj nie zawierają cholesterolu, mniej niż 25% cholesterolu jemy przekłada się na wyższy poziom cholesterolu we krwi.

W rzeczywistości poziom cholesterolu w diecie zwiększa stężenie cholesterolu we krwi, w tylko w jednej trzeciej osoby. (Tłuszczów nasyconych i trans są głównymi czynnikami przyczyniającymi się do wysokiego poziomu cholesterolu i chorób serca; jaja zawierają zdrowe serce nienasycone tłuszcze i witaminy B).

Fakt 2: Jajka dostarczają wielką białka na kilka kalorii.

Każde jajko serwuje 6 gramów wysokiej jakości, wysoko przyswajalne białko. To nic dziwnego, kulturyści guzzled białka przez wiele lat w celu zwiększenia ich spożycie białka.

Ale jeśli jesz tylko białka, jesteś brakuje na wiele korzyści żywieniowych. Białko i tłuszcz w całych jaj okazał się zmniejszyć głód i przyczyniają się do ogólnego sukcesu diety.

Również jaja ważą chudy 70 kalorii. Wystarczy jedno jajko może oznaczać różnicę między binging w porze lunchu lub pobyt na dobrej drodze do osiągnięcia swoich celów odchudzania.

Artykuł napisany przez: happypreschool