ABC – ćwiczenia na brzuch

Jedną z partii ciała, na której wyrzeźbieniu większości ludzi ćwiczących zależy zdecydowanie najbardziej jest oczywiście brzuch. Nic nie denerwuje i zarazem nie wpędza w kompleksy bardziej niż odstające, wręcz zwisające fałdki skóry zgromadzonej na brzuchu oraz nieestetyczna oponka. By móc na nią coś zaradzić, polecamy nietypowy rodzaj rozrywki, jaką jest trening fizyczny.

Czy myślałeś kiedykolwiek, że ćwiczenie i męczenie się aktywnością fizyczną może stanowić swego rodzaju formę rekreacji i rozrywki? Jeżeli nie, postaramy się przekonać Cię do tego, opisując poniżej jedną z najpowszechniejszych form ćwiczeń dolnych i górnych partii brzucha jaką jest trening ABS wykonywany w pięć, albo osiem, maksymalnie dziesięć minut, we własnym domowym zaciszu, bez konieczności kupowania kosztownego karnetu na siłownię i regularnego odwiedzania klubu fitness. Możesz ćwiczyć kiedy tylko przyjdzie Ci na to ochota, a gwarantujemy, że już po paru treningach, intensywność będzie ta sama, ale Twoje zmęczenie znacząco mniej odczuwane, więc potraktujesz ten rodzaj treningu nie tyle jako konieczność katorżniczego ćwiczenia, co przede wszystkim formę rozrywki. Na czym to zatem polega? Przede wszystkim w przypadku charakteryzowanego tu ABS brzucha w parę minut chodzi o wykonywanie ćwiczeń mocno angażujących zwłaszcza dolne, górne oraz poprzeczne i skośne mięśnie brzucha. W ten sposób nie tylko spalamy zbędną i niepotrzebną tkankę tłuszczową, gubiąc kolejne centymetry i zbędne kilogramy, ale także ładnie rzeźbimy mięśnie brzucha.

Artykuł dzięki: